diumenge, 2 de desembre del 2018

Per la vida amb la Marató

Ja tinc el meu llibre Per la vida, arts i lletres solidàries amb la Marató. 
Editat per l'Associació de Relataires en Català dins la Col·lecció Literària Elisenda Sala, el llibre parteix d'una gran iniciativa de l'ARC.
És una col·laboració de 31 artistes i 126 autors ( entre els quals tinc el gran honor de trobar-m'hi), els beneficis del qual es destinen íntegrament a la 27a edició de la Marató de TV3 2018 dedicada a la lluita contra el Càncer, que desgraciadament ens toca a tots de ben a prop.
Ahir, 1 de desembre, va tenir lloc la presentació del llibre a la biblioteca Sagrada Família, Ainaud de Lasarte. La setmana passada ja s'havia presentat a la biblioteca Vapor Vell de Sants i el dia 10 es presentarà a Badalona, a càrrec de les Anastàsies capitanejades per la meva amiga Anna Maria Vives, i acabarà la ronda de presentacions a Premià de Dalt, municipi on té la seu l'ARC.




Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici